Eşti aici:Articole»Michelin Energy Saver+ a fost lansata

Michelin Energy Saver+ a fost lansata

Cu preturi ale combustibilului in continua crestere si cu cereri tot mai mari pentru vehicule cu consum redus de carburant si emisii cat mai mici, nu e nicio surpriza faptul ca toti producatorii de anvelope premium lucreaza constant la reducerea rezistentei la inaintare a pneurilor, fara a compromite alte performante, cum ar fi aderenta pe carosabil umed, durata de viata a pneului sau zgomotul la rulare.

O anvelopa contribuie cu 20% la rezistenta la inaintare a unui vehicul, acest lucru insemnand ca unul din cinci plinuri este folosit exclusiv pentru a misca anvelopele.

Michelin a inceput sa dezvolte anvelope cu rezistenta redusa la rulare cu 20 de ani in urma, prin modelul Michelin Energy MXT in 1992, iar ultimul model, Michelin Energy Saver+ este a 5-a generatie de anvelope cu rezistenta redusa la inaintare dezvoltata de Michelin.

Continuand de la castigatoarea trofeului, Michelin Energy Saver, Energy Saver+ introduce un nou compus, un nou profil de rulare optimizat, avand o suprafata de contact mai mare cu 10% si un nou strat intern pentru a controla emisiile de caldura si pentru a imbunatati rezistenta la inaintare. Aceste noi tehnologi, combinate cu calitatile vechii generatii Energy Saver, ar trebui sa simbolizeze o anvelopa cu o rezistenta la inaintare excelenta, aderenta pe carosabil uscat si umed si nu in ultimul rand, ca orice anvelopa Michelin, longevitate.

Dovada

In timp ce noile tehnologii ale anvelopelor sunt mereu interesante de citit, dovada reala se afla testele din lumea reala. Pentru a dovedi calitatile noului Energy Saver+, Michelin a apelat la Dekra pentru a efectua un test in lumea reala, conducand-o 30.000 km prin Europa, in masini identice, echipate cu anvelope de la principalii competitori, pentru a evitentia uzura profilului, franarea pe carosabil umed si consumul mediu de carburant. In continuare este un scurt videoclip in care este prezentata metodologia de testare extrem de amanuntita.



Rezultatul

Testul a fost realizat cu autoturisme VW Golf 1.6 TSI echipate cu anvelope pe dimensiunea 195/65R15. S-a comparat modelul Michelin Energy Saver+ cu Continental ContiEcoContact 3, Bridgestone Ecopia EP150, Goodyear EfficientGrip si Pirelli P1 Cinturato.

Testul a evidentiat ca Michelin a avut cea mai mica uzura, cel mai scazut consum de carburant si cea mai scurta distanta de franare pe carosabil umed, dupa 18.000km. In timp ce celelalte anvelope s-au apropiat de Michelin Energy Saver+, acesta din urma a oferit performante pe care niciun alt pneu nu le-a putut egala.

              Tyre                                      Wet Braking            Tread life                  Extra fuel
Continental Eco Contact 3                    +1.6m                    -18,720km                         7l
Goodyear EfficientGrip                          +2.3m                    -9,200km                         24l
Bridgestone Ectopica EP150                +0.6m                    -8,300km                         39l
Pirelli P1 Cinturato                                 +0.1m                    -8,200km                         14l
*toate cifrele sunt in comparatie cu cele obtinute de Michelin Energy Saver+, cu un tread life de 47,108km.




sursa: tyrereviews.co.uk

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează